Przyjęcia okolicznościowe

Unikatowe wnętrza dawnej bombkarni, urządzone w nowoczesnym, dizajnerskim stylu nadają każdemu wydarzeniu niepowtarzalny charakter. Atmosfera wnętrza w połączeniu z nowoczesnym zapleczem technicznym, perfekcyjną organizacją i profesjonalną obsługą tworzą pakiet idealnego miejsca na organizację przyjęcia.

W ofercie mamy ciekawe przestrzenie, nadające się do organizacji różnego rodzaju przyjęć i eventów. Każda z nich jest urządzona w innym stylu, ma swój charakter i unikatowy klimat.

  •  Sala Wielofunkcyjna – multimedialna, największa (może pomieścić przy stołach prostokątnych ok. 100 osób, przy okrągłych do 72). Jest wyciszona akustycznie – sprawdza się przy organizacji imprez wymagających dobrego nagłośnienia. Znajduje się w głównym budynku – ciągu komunikacyjnym z kawiarnią, z bezpośrednim wyjściem na parking i ogród KOM. Posiada rzutnik i zaplecze z garderobą.
  • KOMnata Bombki – unikatowa, szkatułkowa w formie i treści ze względu na swój historyczny charakter. Z nastrojowym oświetleniem i skrzącymi się w tle tysiącami szklanych ozdób choinkowych idealnie nadaje się ma spotkania w stylu party przy wysokich koktajlowych stolikach i na bankiety przy stołach okrągłych (ok. 50 miejsc siedzących).
  • Kantyna – kameralna, nowoczesna przestrzeń, która dzięki lokalizacji oddalonej od budynku głównego i niezależnemu wejściu zewnętrznemu oferuje prywatność. Pełen komfort wspólnego spędzania czasu dają bezpośrednie wyjście na ogród oraz dostęp do boiska wielofunkcyjnego i placu rekreacji dla dzieci. Powierzchnia sali bankietowej umożliwia zorganizowanie przyjęcia dla grupy max 23-osobowej.
  • Kawiarnia Stara Bomkarnia – wydzielona przestrzeń otwarta na cały kawiarniany obszar, z dostępem do strefy zabaw dla dzieci. Boks mieści kilkanaście osób. Najczęściej jest wynajmowany pod organizację przyjęć dla dzieci i małych spotkań towarzyskich. Istnieje również możliwość rezerwacji całej kawiarni na wyłączność.

Dla każdej wybranej przestrzeni obowiązuje cennik: pakiet standard (wynajem sali z podstawową dekoracją, obiad i kolacja, serwis kawowy) + opcje dodatkowe.

Wariant I – wynajem SALI WIELOFUNKCYJNEJ z serwisem kawowym i cateringiem (7 h)

Pakiet Standard:

  • 275 zł. / os. (powyżej 30 osób; przy imprezach powyżej 60 osób istnieje możliwość negocjacji ceny)
  • 295 zł. / os. (imprezy do 30 osób).

Każda dodatkowa godzina wynajmu sali z obsługą:

  • 8.00 – 20.00 – 350 zł.
  • 20.00 – 8.00 – 500 zł.

Wariant II – wynajem KANTYNY z serwisem kawowym i cateringiem (7 h)
Pakiet Standard: 240 zł. / os. (do 23 osób)P

Przykładowa agenda przyjęcia dziennego, np. przyjęcie komunijne (12.00 – 19.00):

  • 12.30 – 13.30 obiad
  • 14.00 – 14.30 tort
  • 15.00 – kawa + deser
  • 17.00 – kolacja

Przykładowa agenda przyjęcia nocnego, np. impreza towarzyska (19.00 – 02.00):

  • 19.30 – 20.30 obiadokolacja
  • 21.00 – lody / serwis kawowy
  • 21.00 – 24.00 zimna płyta
  • 24.00 – II ciepła kolacja

W Pakiecie Standard serwujemy:

  • zupa do wyboru: rosół z makaronem lub zupa królewska z kurczaka
  • dania główne: roladki wieprzowe ze schabu z mieloną łopatką i papryką, sakiewki z polędwicy wieprzowej nadziewane pieczarkami i serem, kotlet de volaille z masełkiem pietruszkowym, kotlet szwajcar z serem gouda, siekańce z indyka lub kotlet drobiowy a’la drobiowy.
  • dodatki: kluski śląskie, ziemniaki, sos pieczeniowy, surówka z białej kapusty z chrzanem, buraczki, warzywa na gorąco z masełkiem i bułką (kolorowa marchewka, brokuł, fasolka romano).
  • zimne przekąski: mini burgery z wieprzowiną szarpaną, schab faszerowany, skrzydełka w sosie pomidorowym, mini galaciki drobiowe, tortilla rolowana, sałatka letnia z sosem vinegret musztardowo-miodowym, sałatka z indyka, selera naciowego oraz winogrona.
  • kolacja: szaszłyk z indyka, papryki i cukinii, udko z kurczaka faszerowane warzywami, nuggetsy drobiowe, ziemniaki pieczone, sos czosnkowy lub pieczony udziec wieprzowy, kapusta zasmażana, ziemniaki pieczone, sos czosnkowy.

Istnieje możliwość modyfikacji menu, podania preferencji dietetycznych czy domówienia dodatkowych dań. Każda zmiana standardowej oferty wymaga indywidualnego podejścia, dlatego musi być zgłoszona odpowiednio wcześniej, wyceniona i uwzględniona w ostatecznym zleceniu usługi.

Do 23 osób preferujemy podawanie dań do stołu, powyżej tej liczby dania są wydawane w bankietowych bemarach do samodzielnego nałożenia. Opcja wydawania posiłków jest zmienna i dostosowywana do potrzeb klienta.

Wybór miejsca, termin i szczegóły organizacji uzgadnia się w biurze KOM: pon. – pt.| 8.00 – 16.00, tel. 71 38 41 296, 514 203 636, biuro@kom.edu.pl.

PAKIET STANDARD:

  • wynajem sali + aranżacja przy okrągłych stołach bankietowych
  • serwis kawowy (kawa, herbata, woda w dzbankach z owocami) / bez ograniczeń
  • deser lodowy (2 gałki lodów z bitą śmietaną)
  • obiad + kolacja
  • obsługa kelnerska
  • zastawa naczyń
  • kwiatowa dekoracja stołów
  • dedykowany slider na dużym ekranie (przy opcji Sali Wielofunkcyjnej)
  • stolik animacyjny dla dzieci
  • wejście do Muzeum Bombki dla gości

OPCJE DODATKOWE:

  • bankietowe fingerfoody
    Przekąski cateringowe, mini foods, to gustowne przystawki, których nie widuje się na stołach codziennie, są więc wspaniałym uświetnieniem wyjątkowych okazji, a z pewnością wywrą pozytywne wrażenie na najbardziej wymagających gościach.
    Na jedną osobę przypada 5 szt. przekąsek: mini burgerki z wieprzowiną szarpaną, sajgonki, springs rollsy z sosem mango chili, tortilla rożkowana, mini tartaletki z różnymi farszami
    koszt: 1 500 PLN
  • stół z produktem lokalnym
    Naturalne, lokalne produkty najwyższej jakości, które rozpieszczą każde podniebienie. Preferujemy krótki łańcuch dostaw, co zapewnia gwarantowaną świeżość produktów.
    Polecamy: swojski smalczyk ze świeżo upieczonym pieczywem, ogórek kiszony z regionu Dolnego Śląska, pastrami wołowe, kiełbasa salers, szynka wołowa wędzona, sery podpuszczkowe.
    koszt: 800 PLN
  • słodki stół
    Słodki stół to idealny sposób na podkreślenie motywu przewodniego imprezy. Cudownie smakuje i pięknie wygląda. Może być ozdobą na prawie każdej imprezie – nadaje się zarówno dla dzieci, jak i na przyjęcia dla dorosłych. Ciekawe naczynia wypełnione słodkościami, deserki wyeksponowane z pomysłem, dekoracje współgrające z motywem i kolorem przewodnim imprezy zachwycają gości i uatrakcyjniają wystrój sali.
    Na jedną osobę przypada 3 szt. słodyczy: ciastka bankietowe, słoiczki deserowe, beziki, kolorowe pączki, makaroniki, babeczki brownie, serniczki za zimno.
    koszt: od 800 PLN
  • foto studio
    Foto Ramka to doskonała integracja gości podczas każdego wydarzenia i ciekawy pomysł na rozkręcenie imprezy. W fotograficznym studio KOM przygotowujemy 1 dużą ramkę + akcesoria dedykowane tematowi imprezy, a goście swoimi aparatami fotograficznymi robią sobie zdjęcia. W foto studio nie trzeba nikogo namawiać do pozowania i korzystania rekwizytów, nawet najbardziej nieśmiałe osoby chętnie biorą udział w tej niezobowiązującej zabawie.
    koszt: 150 PLN
  • zabawa z animatorem
    Podczas imprez okolicznościowych organizatorzy dbając o najmłodszych uczestników coraz częściej angażują profesjonalnych opiekunów dziecięcych. W tej roli doskonale sprawdza się nasza kadra. Animatorzy KOM to ludzie z pasją, kochający dzieci i zabawę. Każda przeprowadzana przez nas animacja ma wymiar edukacyjny, rozwijający wyobraźnię i kreatywność. Standardowa oferta dotyczy zorganizowania 1-godzinnej zabawy dla max 12 osób.
    koszt: 350 zł (każda dodatkowa osoba 50 PLN)
  • tematyczna, florystyczna i oświetleniowa aranżacja sali
    Aranżując przestrzeń możemy zrealizować dowolny motyw przewodni i wypełnić ją dodatkowym oświetleniem, kompozycjami florystycznymi czy dekoracyjnymi. Współpracujemy z wrocławskimi florystami, mamy bardzo dobre doświadczenie we współpracy balonowymi dekoratorniami, korzystamy z usług oświetleniowców. Jesteśmy otwarci na pomysły i sugestie uatrakcyjnienia każdego przyjęcia. Chętnie pomożemy w realizacji Waszych marzeń. W galerii zdjęć pokazujemy przykładowe aranżacje.
    koszt: ceny ustalane indywidualnie
  • oprawa muzyczna, artystyczna, fotograficzna i filmowa
    Oferujemy kompleksową pomoc w organizacji Państwa wydarzenia. Chętnie podzielimy się naszymi kontaktami ze sprawdzonymi, dobrymi wykonawcami oprawy muzycznej, artystycznej, rekreacyjnej, filmowej czy fotograficznej. Sami korzystamy z ich usług, bo cenimy sobie w tej współpracy rzetelność, elastyczność i dobre flow. Postaramy się pomóc, abyście bezpiecznie i komfortowo się czuli podczas Waszej imprezy.
    koszt: ceny ustalane indywidualnie