Fabularne Gry Zespołowe

Zespołowe gry wyobraźni, w których uczestnicy wcielają się w role fikcyjnych bohaterów opowieści.

  • składają się z wprowadzenia, rozwinięcia w zadaniach i celu, który ostatecznie ma być osiągnięty przez uczestników gry
  • kolejne zadania są sekwencją przyczynowo – skutkową, tworzącą logiczną całość
  • gry wspierają ministerialną podstawę programową
  • są oparte na teorii Inteligencji Wielorakich
czas trwania: 2 godziny
wielkosc_grupy: 20-30
grupy wiekowe przedszkolaki, uczniowie klas I-III,
cena 20 zł./osoba
Nierzeczywista wędrówka poprzez uśpiony klątwą zamek, pełen magicznych sideł i niebezpieczeństw. Konstruowanie zamkowych wież, budowanie magicznych urządzeń i tworzenie barw. Ci, którzy zgłębią tajniki działania zamkowych pułapek i poznają, co kryje w sobie okoliczny las, przezwyciężą klątwę i szczęśliwie...
czas trwania: 2 godziny
wielkosc_grupy: 20-30
grupy wiekowe uczniowie klas IV-VI, gimnazjaliści,
cena 20 zł./osoba
Program o walorach historycznych pogłębiony o wiedzę na temat Doliny Baryczy. Miejsce postaci i wydarzeń zajmują sfabularyzowane historie realnie zamieszkujących te tereny dawnych rodów.
czas trwania: 2 godziny
wielkosc_grupy: 20-30
grupy wiekowe uczniowie klas IV-VI, gimnazjaliści,
cena 20 zł./osoba
Program wypełnia gra fabularna, oparta na opowieści o podstępnym zdobyciu zamku w Miliczu przez Jana Luksemburskiego. Historyczne tło wydarzeń zostaje, adekwatnie do możliwości grupy wiekowej, pogłębione, podobnie jak szerszy kontekst historycznej ewolucji regionu.
czas trwania: 2 godziny
wielkosc_grupy: 20-40
grupy wiekowe uczniowie klas I-III, uczniowie klas IV-VI,
cena 20 zł./osoba
To magiczna i magnetyczna podróż przez kontynenty, niezwykłe wyspy, rozległe oceany i wysokie góry. Wystarczy kilka chwil, aby odwiedzić pałac rosyjskiego cara, zatańczyć w rytm afrykańskich bębnów czy wziąć udział w wyścigu na Wyspie Wielkanocnej. W najdalsze strony świata...
czas trwania: 2 godziny
wielkosc_grupy: 20-30
grupy wiekowe uczniowie klas IV-VI, gimnazjaliści,
cena 20 zł./osoba
Program jest fascynującą podróżą wehikułem czasu do XIX-wiecznej Rosji. W pracowni Faberge złotnicy tworzą, na zlecenie cara Aleksandra III, słynne złote jajka. To inspiracja dla uczestników gry. Zafascynowani sztuką Faberge, gracze muszą zdobyć surowce niezbędne do stworzenia złotniczych warsztatów, w...
czas trwania: 2 godziny
wielkosc_grupy: 20-30
grupy wiekowe przedszkolaki, uczniowie klas I-III,
cena 20 zł./osoba
Nierzeczywista wędrówka poprzez uśpiony klątwą zamek, pełen magicznych sideł i niebezpieczeństw. Konstruowanie zamkowych wież, budowanie magicznych urządzeń i tworzenie barw.